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FAKANY

Hoan’ny hendry fa tsy hoan’ ny olona izay mahalala ny zavatra rehetra.

FAKANY - Ny hetsika

Isaorana anie  ny anaran’Andriamanitra mandrakizay mandrakizay… ary Izy no mandahatra ny andro sy ny fotoana, Izy no manaisotra mpanjaka sy manangana mpanjaka: Izy no manome fahendrena  hoan’ny hendry sy fahalalana hoan’izay mazava saina. (Daniela 2-20-21)
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Ireo zavatr’Andriamanitra dia hoan’ireo izay mieritreritra, hoan’ireo hendry. Ireo Hendry dia tsy midika hoe mahay ny zavatra rehetra. Ireo izay hendry dia izay manetri-tena ary manana fahazotoana ny hianatra, ireo izay miezaka handray ny fahendrena izay avy amin’ Andriamanitra. Ny olona mahalala ny zavatra rehetra dia ireo izay mieriteritra fa mahay ny zavatra rehetra, noho izany  sady tsy manetri-tena ny hianatra izy ireo  sady tsy manana fahazotoana ny hiova. 

Andriamanitra dia miasa ao amin’ny fiainan’ireo izay hendry sy mahiran-tsaina irery ihany. 
Ny devoly, ny anjarany kosa, dia mihetsika mba hananjamba ny sain’ny tsy mino (2Kor 4-4), mba tsy hamelana ny olona hieritreritra. Tsy ilainy ireo olona hahafantatra ny fakan’ireo olany.
Ilainy izy ireo handany ny fotoanany sy ny volany amin’ny fiahiahiana amin’ireo ravina sy tahony ary tsy handray afa-tsy vokatra mandalo – amin’ny fotoanany ary rehefa mbola tsy voakasika ilay fakany.

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Pour les sages et non pour monsieur « je sais tout ». 
Béni soit le nom de Dieu… C’est Lui qui change les temps et les circonstances, qui renverse les rois et qui établit les roi: Il donne la sagesse aux sages et la science à ceux qui ont de l’intelligence.  (Daniel 2.20, 21)
Les choses de Dieu sont pour ceux qui pensent, pour les sages. Sage ne signifie pas monsieur «je-sais tout». Les sages sont ceux qui sont humbles et qui ont la volonté d’apprendre, ceux qui s’efforcent d’acquérir la sagesse qui vient de Dieu. Monsieur «je-sais-tout» sont ceux qui pensent connaître tout, alors ils ne sont ni humbles à écouter ni disposés à changer.

Dieu agit dans la vie de ceux qui sont sages et intelligents seulement 
Le diable, quant à son tour, agit pour aveugler les pensées des incrédules (2Cor 4.4), pour ne pas laisser les gens penser. Il ne veut pas que les gens découvrent la racine de leurs problèmes. Il veut qu’ils gaspillent leur temps et leur argent en se préoccupant avec les feuilles et les branches et n’avoir que des résultats temporaires - du moment que les racines demeurent intactes.

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